OT Proc UZ mlhovac nedela mlhu z propylenglykolu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Květen 20 22:46:48 CEST 2016

Cílem mé otázky není domácí výroba mlhostroje (na to mi stačí propylenglykol
nalejt do kastrůlku a dát na vařič), ale dozvědět se, proč ultrazvukový
mlhovač nedělá mlhu z PG, když s vodou normálně funguje.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Mraz
Mlhostroj se za bolševika podomácku vyráběl tak, že se železná brzdová
trubička stočila do Archimédovy spirály, ta se připlácla na plotýnku
elektrického vařiče a když se to roztopilo, z jedné strany se pouštěl
glycerín, z druhé strany to ukrutně čoudilo.
Takže to závisí na teplotě.
Divadelní mlha bývá spíš z tuhého kysličníku uhličitého, smradem z
glycerínu by patrně pochcípali herci i publikum.

Mrazík