OT Proc UZ mlhovac nedela mlhu z propylenglykolu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 20 21:18:03 CEST 2016

Mlhostroj se za bolševika podomácku vyráběl tak, že se železná brzdová
trubička stočila do Archimédovy spirály, ta se připlácla na plotýnku
elektrického vařiče a když se to roztopilo, z jedné strany se pouštěl
glycerín, z druhé strany to ukrutně čoudilo.
Takže to závisí na teplotě.
Divadelní mlha bývá spíš z tuhého kysličníku uhličitého, smradem z
glycerínu by patrně pochcípali herci i publikum.

Mrazík