gprs modem, t-mobile, nepripojovani

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Květen 20 15:10:01 CEST 2016

Dekuji. Jen doplnuji ze vyznamnejsi problemy s pripojovanim se zacali
objevovat cca 6tydnu zpet a casto souvisi s prejezdem hranice (kriticke se
jevi zejmena prejeti ze zahranici do cech)
Jakakoliv akce je ponekud obtizna, zarizeni jsou obtizne dosazitelne (v
autech zakazniku), lze vsak na ne poslat SW.
Chapu to spravne tak ze kdybych po prvnim (n-tem) neuspesnem pokusu o
pripojeni modem 12 minut drzel zpatky (aby se nepripojoval ) tak by se po
te normalne pripojil?