gprs modem, t-mobile, nepripojovani

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Květen 20 14:49:44 CEST 2016

Teda to je maso, ale da se to asi pochopit takto.
TLLI je adresa Vaseho modemu vyuzivajici se pri komunikaci se SGSN v
siti GPRS:
https://en.wikipedia.org/wiki/TLLI
https://en.wikipedia.org/wiki/GPRS_core_network#Serving_GPRS_support_node_.28SGSN.29

Vas modem ma asi spatny mechanismus generovani TLLI, tak jej SGSN odmita
a rika mu, aby po dobu 12 minut nic neposilal. Modem na to kasle a jeste
posila asi to same TTLI neustale dokola.
Resenim je asi upravit firmware nebo vymenit modem.

Asi nebudete jediny kdo s tim ma problem:
http://www.cisco.com/c/en/us/support/docs/wireless-mobility/general-packet-radio-service-gprs/118971-tlli-collision-asr5k-00.html

Martin Hanek