[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Květen 20 14:22:45 CEST 2016

Jasně, ale nejspíš nějaký pohrobek se stejným jménem ano. Byla by
hloupost zničit známou značku. Jo a 12.4. nejspíš prezident Antonova o
jejich zrušení ještě nevěděl... viz. http://www.antonov.com/news/450