LED baterka- chip

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 18 15:00:23 CEST 2016

 18.5.2016, 14:55:42

S pravdepodobnosti, hranicici s jistotou, vsechno dela ten jeden
broucek, cinsky special, ke kteremu DS nejspis nesezenete.
Ochranu pred vybitim nejspis nema, neb funguje i na obyc. AA
(technicky by to jiste vyresit slo, ale pri te cene, nemuzete cekat zazraky
ani u cinana).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz