LCD controler ST7066

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 17 11:20:59 CEST 2016

Hm, dost mi to pripomina ten problem ktory som mal ja. Vidis zrejme nieco
co je patologicky kontrast. Ak pokrutis tym trimrom na kontrast, neobjavi
sa v niektorom bode to pismeno ktore si tam chcel vypisat, hoci aj nejako
zmrsene?

V dalsom kroku potrebujes pristup odzadu a osciloskop. Zobraz to jedno
pismeno (t.j. nech tam su tie zvisle stlpce) a popozeraj napatia na
delicovom rebricku - to su tie 4 rovnake rezistory medzi VCC a tym napatim
co lezie z trimra, medzi nimi byva este piaty co je 0 ohmov. Mali by byt
pekne rovnomerne rozdelene a najma by mali byt relativne stabilne.

wek