Zalohovani disku notebooku

Vladimir Franek franek na skip.cz
Úterý Květen 17 11:04:23 CEST 2016

Zdravím,
používám "Veeam Endpoint Backup" zdarma i pro komerční použití.
Subjektivně mi přijde velmi dobrý, několikrát použitý i pro obnovení
a naprosto bez problému.
Vladimír

 Předmět:   Zalohovani disku notebooku

Zdravím vespolek.
Před přechody na W10 jsem zálohoval stanice uživatelů pomocí clonezilly.
Udělal jsem tak i s notebookem HP EliteBook 8540w.

Pokus o obnovu obsahu disku ale nedopadl: došlo k tomu že se do
oblastí ládovala jiná data než patřila (bylo to posunuté o jedna).
Nevím zda je to specifikum noteboků, HP noteboků, nebo chyba clonezilly.

Takže otázka: máte OVĚŘENÝ sw na zálohování celého disku notebook-u?

Díky za reakce.

ZU