LCD controler ST7066

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 17 10:40:25 CEST 2016

http://www.cncnet.info/galery/2016-05-17%2010.28.36.jpg

tohle odpovida kodu

txt3 := 'A';

Lcd_Init();                        // Initialize LCD
Lcd_Cmd(_LCD_CLEAR);               // Clear display
Lcd_Cmd(_LCD_CURSOR_OFF);          // Cursor off
LCD_Out(1,10,txt3);                 // Write text in first row
LCD_Out(1,11,txt3);                 // Write text in first row

az do pozice 10 se nic nevypisuje...od pozice 10 to neco vypisuje viz
obrazek, ale paralelne s druhym radkem

Navic je videt, ze ten znak na pozici 10 ma jiny kontrast nez ten na 11...