Zalohovani disku notebooku

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Květen 17 10:09:10 CEST 2016

aomei backup, zdarma i komercne v zakladni verzi.
jinak obecne u pocitacu je problem s tema servisnima oddilama.
pokud to je zaloha toho sameho disku, je to vetsinou ok, ale pokud se obnovuje na jiny hd, nebo trochu jiny hw, uz muze byt problem .
data tam sice jsou, ale nemusi to bootnout.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ZU1234
Sent: Tuesday, May 17, 2016 9:59 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Zalohovani disku notebooku

Zdravím vespolek.
Před přechody na W10 jsem zálohoval stanice uživatelů pomocí clonezilly.
Udělal jsem tak i s notebookem HP EliteBook 8540w.

Pokus o obnovu obsahu disku ale nedopadl: došlo k tomu že se do oblastí ládovala jiná data než patřila (bylo to posunuté o jedna).
Nevím zda je to specifikum noteboků, HP noteboků, nebo chyba clonezilly.

Takže otázka: máte OVĚŘENÝ sw na zálohování celého disku notebook-u?

Díky za reakce.

ZU