Raspberry 3 a win 10

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Květen 15 21:30:09 CEST 2016

Dobře, šlo mi o shrnutí problematiky - i pod tím linuxem to není až
taková legrace. A co jde nastavit ve windows, do kterých nevidíte to už
je věštění z křišťálové koule. Takže ano, patrně je externí čip nutný
pokud neřídíte třeba jen termostat pro akvárium, kde na nějaké té
sekundě či minutě nezáleží. I tak bych se bál, že bude rybí polévka.

Mrazík