Raspberry 3 a win 10

Neděle Květen 15 20:20:40 CEST 2016

Tak jednak je to linux a pak sla rec o naklikane nejakych tlacitek v C#
a pouziti knihoven ve WIN10 pro ruzne periferie.
A ted mi reknete, jak s timhle materialem udelate treba  nejaky
regulator se zarucenou reakci pod 1 ms, nebo i pod 20 nebo 200 ms ;-)
Spusti se garbage collector a je po ptakach ;-)