Raspberry 3 a win 10

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Neděle Květen 15 20:14:51 CEST 2016

Jenže k tomu FTDI není vývojové prostředí podbné Visualstudiu. Zkusil
jsem Visual TFT od Mikroelektroniky a tolik chyb se jen tak nevidí.
Nikdy jsem nevěděl jak to ve výsledku bude vypadat.  Grafické rozhraní u
RSPI se nakliká a vybere z toolboxu, doplní se do kodu reakce na
jednotlivá tlačítka. Je to klasické programování, jako aplikací pod win.
Jsou tam knihovny pro I2c,SPI,com. Kdo zná programování pod Win, má
aplikaci doslova za pár hodin, bez potřeby znalosti jakékoliv HW části.
Časově to vyjde jako návrh aplikace pro PC.
C# se učím od pondělí, jinde používám Visual basic. Od pondělí po
večerech mám funkční knihovnu na I2c pro 16 vstupů a 16 výstupů,
testovací obrazovku pro vstupy a výstupy a základní menu, základní
obrazovku s několika tlačítky. Hlavně to ovládání vypadá podobně jako na
telefonu s win.