[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Květen 15 19:07:18 CEST 2016

Absolvoval jsem jednu cestu nekdy v roce 95 kamaradovo moskvicem
(kamarad delal hlavniho mechanika na Migu 23 - v tech vanach pod tryskou
bylo kerosinu nakapano vzdycky dost) z CB na Lipno - jelo to jelo -
skoro i normalne. Jen kdyz jsme prijeli do Cerne, ze si dame v hospode
obed tak po vypnuti zapalovani to porad bezelo. Vydrzelo to bafat celej
obed...po prichodu jsme tedy zapnuli klicek jen pro formu a pokracovali
bez problemu dal.
Jedine v cem byl jeste rozdil, ze to bylo trvale na pokraji varu, ale to
jsem byl ujisten, ze pry se to nikdy neprevarilo, ze to je vyzkouseny.

RV