Raspberry 3 a win 10

Neděle Květen 15 18:18:24 CEST 2016

Obavam se, ze to  ma i vsechny nevyhody vyssiho OS. Pro spolehlive
rizeni aspon trosku v realnem case bych to asi nepouzil...  Slysel jsem
o pripadech, kdy se za timto ucelem ktomu pripojuji arduina
Ale na nejake webove kravinky asi dobre, ethernet rozhrani bude nakonec
asi jedine rozumne pouzitelne (i kdyz to taky bezi pres USB nebo u
novejsich verzi to je primo v SOC?)