[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Sobota Květen 14 00:20:05 CEST 2016

auto by na to mozna jelo. jednou, dvakrat.. nicmene, jet-a1 a jeho varianty (laicky kerosin) je spis nafta nez benzin. Takze mozna po pridani nejakych mazacihc aditiv by to spis sezral rychlej traktor :)

do benzinaku spis avgas, ale ten zase ma olovo, tazke papa vsechny cidla, co jsou na to citlivy...

apropo .. ta cena je bez spotrebni dane a dph…
http://www.czechairlineshandling.com/media/files/f/b/CSAH-LPH-cenik6.pdf

tm