[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Květen 13 18:15:14 CEST 2016

No normalni kamion spis nejaka historie, u taty v praci ted maji nove
scanie a ty bezne jezdit kolem 28l/100km. Ma to nahrane vyskove

profily kdyz to jede na tempomat a podobne, docela slusnej
raketoplan. Kazde auto ma gsm/gps primo od scanie, na diagnostiku,

pokud chcete tak za penize vam spristupni sledovani vozidla vcetne,

spotreby, vsech dat z tachografu a podobne.

Zdenek Aster