Programovaci HW k LPC11U68

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 13 15:52:15 CEST 2016

Už začínám chápat proč na mně chtěli, abych něco podobného vyrobil. Ale
že by je to přišlo zase o tolik levněji, to se moc říct nedá. Zase byla
záruka, že to bude fungovat přesně tak, jak chtěli.
Pozn. Mít tam těch firmwérů víc je dost kontraproduktivní, ovšem záleží
na obsluze. Nakonec můžou být všechny stejné...

Mrazík