[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Květen 13 11:45:26 CEST 2016

A co má být? Já to vidím tak, že zatímco jedni udělali jednoúčelovou
úpravu na stávajícím stroji, který už svět také nepotřebuje, tak je ve
šrotu, tak druzí i přes to, že byl program zrušený dokázali najít další
využití, které se nejspíš vyplatí (tedy pokud to není reklama na
Antonova, což možná částečně taky je).

P.B.