pouziti stereo DAC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 12 23:14:22 CEST 2016

Aha ale toto je ADC, a v povodnej otazke bol DAC.

Tych technik na odstranenie DC v ADC je viac, na analogovej aj digitalnej
strane, a u niektorych ADC/codecov sa da takato vlastnost aj vypnut.

U DAC tiez niekedy byva odstranenie DC niecim co je v podstate digitalny
hornopriepustny filter s velmi dlhou casovou konstantou (v sekundach),
toto nejaku DC aplikaciu uplne vyluci, aj ked aj to byva vypnutelne.