OT Elektrocentrala Parkside 1200W z Lidlu

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Květen 11 21:23:28 CEST 2016

centrala ok, ale my uz zabrehli do splavnosti labe pod decinem :-)

Centralu do auta jsem resil dlouho kdyz umrela stara Honda (slapala pres 20 let). Potreboval jsem malou, lehkou a pokud mozno tichou za rozumne penize. Nakonec jsem narazil na ten Kipor IG1000 a zatim se plne osvedcila. Je asi malicko hlucnejsi nez moderni kufrikova Honda, ale zase nestoji takovy balik. I spotreba je docela dobra.