Re: Velky LCD, bolo: Re: Jak najít malý svod ?

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Květen 11 16:02:43 CEST 2016

Dal by som do pozornosti nasledujuci clanok:

http://spritesmods.com/?art=einkdisplay

Pri tomto clanku som vyhlasil, ze taky display je postavitelny a
objednal som si 2 ks (myslim na ebay). Mam ich doma presne rok a pozeram
stale na ten obrazok, co tam cinan nahral a paci sa mi. Jedneho dna mu
navrhnem plosak a aj ho zapojim :)

Jaro