OT Elektrocentrala Parkside 1200W z Lidlu

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Květen 11 15:30:45 CEST 2016

No vcera jsem prolezl skoro vsechno a i tohle video zkouknul, ale to jaksi
nic nevypovida o realne urovni hluku. Proto se ptam.

Co se tyka motoru a vykonu...no muze to byt treba v otackach...Honda osadi
80ccm, ktery pojede na maximalne 1500rpm, kde ma vykon ten motor treba 1kW
z generatoru tedy treba 650VA. Parkside osadi motor slabsi a aby dosahnul
na vykon 1.2kW v elektrice musi motor tocit na tech uvadenych 3.600rpm, kde
je produkce hluku z vyfuku znacne nepriznivejsi.

Problem je, ze ted se do toho trochu mota ta invertorova technologie, kdy
frekcence neni zavisla uz na otackach motoru a tudiz se motor muze ridit
jen tak aby se dodrzelo napeti pri odebiranem vykonu a frekvenci zajisti
menic. Takze to co jsem psal vyse plati, ale jen pro maximalni vykony.
Takze treba pri dobijeni baterii a radove 400W odberu muze ten parkside
bezet skoro na volnobeh

RV