OT Elektrocentrala Parkside 1200W z Lidlu

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Květen 11 11:53:47 CEST 2016

Ja vozim druhy rok v defenderu Kipor ig1000 a je docela dobra a hluk prijatelny.

Co mate za lod? Ja uz rok premyslim ze si po ose dovezu nejakou ocelovou kajutovku z holandska na labe. Jen si porad rikam jestli to ma cenu vzhledem k omezene delce splavnych rek a slozitemu prujezdu do nemecka kdy je neustale problem s vodou. O zimovani za rozumnou cenu ani nemluve...

Turby