spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro hotove :-)

Zdeněk zdej na atlas.cz
Úterý Květen 10 21:50:31 CEST 2016

Což o to, našel jste pěkné věci.
Podle mne není největší problém funkčnost. Tu se určitě nějak podaří
vyřešit. Více bych se obával toho, že to bude na veřejně přístupném místě.
Takže hrozí vandalové, závistivci, děti a kutilové, co by se jim něco z toho
mohlo hodit.

Shodou okolností bych měl navrhnout pro tátu nějaké zabezpečení zahrady.
Někdo jim v noci chodí "sklízet" kytky na předzahrádce. Až tak může vypadat
morálka na vesnici. :-(
Udělat to pořádně - světelná závora, odolnost proti planým poplachům (kočky,
ptáci), tak se nedoplatí. Takže nakonec to asi skončí nějakým reflektorem s
pohybovým čidlem a možná dodatečnou akustickou signalizací...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Tuesday, May 10, 2016 9:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro
hotove :-)

> Já bych se tedy trochu podíval na to, jestli se tam neuživí solárek,
> kterej bude ty baterky dobíjet.

Schválně jsem číňanovi předhodil klíčově slovo "winch", a je z čeho vybírat.
Třeba tento kousek je i s dálkáčem - jen doplnit tu baterku a solárek:
http://www.aliexpress.com/item/12V-Electric-Winch-5000LB-Marine-Rolling-Bunk
-Yacht-Winch-With-Remote-Control-And-Hand/32436786728.html

http://www.aliexpress.com/item/Black-N10197-Alloy-Rock-Crawler-Winch-with-Sc
rew-for-HSP-RC-1-10-Crawler/32654269997.html

Tohle je můj favorit - 6V / 3kg zátěž, metr lanka na navijáku...
http://www.aliexpress.com/item/1-10-RC-4WD-3kg-Metal-Electric-Winch-For-1-10
-D90-D110-Scx10-Wrangler-Rock/32365483421.html