spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro hotove :-)

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Květen 10 21:20:24 CEST 2016

On 10. 5. 2016 21:11, Jindrich Fucik wrote:
> Já bych se tedy trochu podíval na to, jestli se tam neuživí solárek,
> kterej bude ty baterky dobíjet.
> Pak je otázka, jestli chceš řetízek a nebo lanko, protože naviják na
> lanko je jednodušší mechanicky vyrobit.

Videl som riesenie, kde ako zabrana bola retaz, na ktoru bolo nadviazane
lanko. V zatiahnutom tvare bola retaz od stlpika po stlpik,  v otvorenom
stave bola retaz na zemi a zo stlpika trcal nejaky meter lanka.

-m-