Zjisteni zapojeni 3F motoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 10 19:06:00 CEST 2016

U větších měničů (což bude Váš případ) by s brzděním neměl být problém.
Nakonec doběh bude vždy po rampě, tj. rotační magnetické pole bude rotovat
pomaleji než motor, takže bude brzdit i kdyby nechtěl.

Zajímavé je, že je na motoru napsaná konfigurace pro D i Y, ale přitom
na něm
není (podle Vašich slov) žádná rozumně dostupná svorkovnice. Tak jak to teda
autor toho štítku myslel? Leda že by měli nadělanou velkou hromadu
univerzálních
štítků (a nové získat nemohli, nebylo to v plánu pro příslušnou
pětiletku), tak tam
všude bouchali ty univerzály, i když to v daném případě nemělo smysl.

PL