Zjisteni zapojeni 3F motoru

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 10 16:34:18 CEST 2016

Takže nakonec jsem objevil pod vrstvou oleje štítek

http://s32.postimg.org/d46hacgyd/IMG_20160510_152138.jpg

a kabel vede přímo do motoru přes PG průchodku

http://s32.postimg.org/hpxjlkw5x/IMG_20160510_152231.jpg

Ze štítku vyplývá, že bude zapojen do hvězdy, takže rozběh do trojuhelníku
nemá cenu řešit. Asi to vypadá na frekvenční měnič. Ideálně aby měl podporu
brzdění.

Karel M.