Zjisteni zapojeni 3F motoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 10 13:53:59 CEST 2016

Myslím, že zjištění zapojení by stejně k ničemu moc nebylo.
Pokud to nemá nějakou rozumně zapojenou svorkovnici, tak v nějakém
chumlu drátu
se bude dělat nějaké přepojování teda pěkně blbě.

Píšete, že je to frézka. A co ten motor pohání? Vřeteno?
Pokud ano, tak zabijte 2 mouchy jednou ranou a připojte si tam
frekvenční měnič.
Tím bezbolestně vyřešíte problémy s rozběhem motoru, a hlavně výrazně
zvýšíte
užitné vlastnosti frézky. Nějak si neumím představit rozumnou práci s
frézkou bez
plynule řiditelných otáček vřetene. Jasně, jde to, naši předkové taky jenom
přehazovali řemenice. Ale přece jen už máme rok 2016.
Na Aukru sa dají fm koupit za docela slušnou cenu, už jsem jich taky pár
koupil.

PL