spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro hotove :-)

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 10 11:29:04 CEST 2016

jen takova blbost - pamatujete na takoveho toho pejska co mel nozky z
drevenych trubicek a dole v podstavci bylo pero a tlacitko, ze ktereho
vedla do kazde nohy nit

co tam dat doprostred takovou tu parkovaci tyc - pekne cervenobilou co
barva to kosticka z neceho lehkeho a uvnitr protazene lanko...kdyz se to
lanko jen malinko uvolni tak se ta tyc povali

no a potom je jeste varianta tahle tyc (zase lehka) a zvedat ji nejakym
masivnejsi modelarskym servem

RV