Re: Pořadí packetů

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Květen 9 17:30:38 CEST 2016

Pokud to dobre davam zpetne, tak to souvisi s tim delay ACK. Prijimaci strana pokud ma pocit, ze odesilaci nereagovala na ACK, tak jej posle znovu. S tim jsem se setkal, ze nestacilo tech 200ms a chodili mi dalsi packety navic, zdrzovalo to. Nebyl
jen jeden a az pote nasledoval delsi timeout. Ono to je docela logicke, pokud chcete rychli prenos, tak kdyz se Vam ztrati jeden packet, tak musite ihned zareagovat a necekat dlouho.
Detail bych musel nekde prohrabat, oni ty zakladni poucky o TCP jsou pekne ... .
Jirka