Re: Velky LCD, bolo: Re: Jak najít malý svod ?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 9 14:47:54 CEST 2016

tak tme ma treba e-inku 9 typu ;-) a vesmes se ceny pohybuji v tisicich
Kc...

nicmene fakt je ze 6" do Kindla je levnej a stoji na ebay kolem 400Kc - to
by za hrich stalo...nevite co tam je za rozhrani a je nejaka dokumentace k
radici? pokud ho to ma?