Re: Pořadí packetů

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Květen 9 10:25:53 CEST 2016

Ono TCP/IP má spousty timeout. Takže pokud nemá co odeslat a socket je aktivní tak odešle protistraně čekej (možná to je jen prázdný buffer na druhou stranu). Když je co odeslat, tak to pošle. Obě strany se informují až do doby dokud není uzavřeno.
Tím flush to bych jen popostrčil (pokud se na mě daný systém nevykašle a neudělá si po svém). Nicméně zatížit MCU s velkým množstvím malých packetů vůbec není problém. Raději poté zvolit UDP to nemá tak velkou režii nicméně přijdete o řazení packetů
a musíte si to řešit sám.

Jirka