Re: Pořadí packetů

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Květen 9 09:35:55 CEST 2016

Jen doplním, bývá dobré si zjistit
  - jak na daném systému je buffer velký.
- jak vynutím odeslání.

Je to docela důležitý i takový http protokol vyšle a čeká na odpověď z roury. Je dobré, aby vysílací stana dala flush(). Stejně tak odesílat po jednom byte je strašně neefektivní.

Z hlediska kouskování nemusí být na jen buffer TCP, ale třeba na wifi spojích se dělá úmyslná defragmentace při zarušení např. na 256 bytů, samozřejmě se dále spojí, ale je dobré vědět z hlediska optimalizace výkonu toku.

Jirka