Re: Pořadí packetů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 8 19:51:58 CEST 2016

Bufferování provádí operační systém, konkrétně ta část, které se říká
IP-stack.
Někdy to ještě můžou dodatečně bufferovat nějaké uživatelské knihovny, ale
lepší je, když to nechají jenom na tom OS.

Systém má Tx i Rx buffery. Pokud aplikace neodebírá dota z Rx bufferu
dostatečně
rychle, tak TCP přibrzdí vysílač. Tím se začnou data štosovat v Tx
bufferu, když se
zaplní ten, tak systém přibrzdí vysílající aplikaci.

PL