Re: Velky LCD, bolo: Re: Jak najít malý svod ?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Květen 8 15:44:36 CEST 2016

Dakujem za tipy - ano, dnes sa daju kupit velke bud TFT-cka alebo
obycajne jednofarebne LCD len male.
Predpokladam, ze to bude asi tak - asi na to nie su velki zakaznici,
tak to nikto nevyraba - len som veril ze niekto pozna njaky zazracny
zdroj kde by bolo nieco take k zohnaniu.

Dňa 8. mája 2016, 8:53, Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napísal/a: