Re: Pořadí packetů

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Květen 8 12:53:21 CEST 2016

Díky všem za odpověď.

Zkusím, jak se to chová. Pořadím se nemusím tedy zabývat, pokud to běží
na vrstvě TCP (což ano).

Ještě mi není jasné, zda pokud je odeslaný blok velký a cestou se
rozpadne na mnoho packetů, zda Waiting Data (nebo nastane návrat z
RecvPacket místo Timeout), znamená, že dorazil první packet, takže stále
musím testovat čekání, zda již dorazil další, nebo zda se to chová tak,
že je jisté, že již dorazily všechny packety?

Martin Záruba