problem s 3D tlackou

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Květen 7 16:54:58 CEST 2016

mame stvor-dnovy vikend a nejak  nemam do coho pichnut. Tak som sa
pokusil (znova) rozchodit ten posraty kram co mam na stole uz 2 roky. K8200.

Jeden hlavnych z problemov je, ze obcas vynechava kroky. Posunie sa cela
vrstva. Vsetku mechaniku som uz niekolko krat vycistil, posuvy namazal,
kolecka dotiahol. Urobil som si tam znacky a kolecko na ozubeny remen na
motore nepreklzuje. Takze to musi byt elektronikou. Prud motormi som
kontroloval uz niekolko krat, je nastaveny na jemne vyssiu hodnotu ako v
manuale, ale ani to nepomohlo. Na vstup 24V som pridal 1800uF
kondenzator. Mam pocit, ze sa to trochu zlepsilo, ale stale vynechava.

Teraz tlacim vec, ktora ma pomerne tenke steny, takze sa tryska urcite
nezasekava v materiali. Uz ma nenapada nic, okrem toho, ze budice, ktore
k nej dodavaju su nahovno... Co by to este mohlo byt?

Druha otazka suvisi so slicerom. Teraz pouzivam CuraEngine. V
standardnych nastaveniach je retract, ked sa hlava presuva. Ja mam skor
opacny problem, aj ked som retract nastavil na 0, tak pri presunoch
vlakno zalezie a ked ma znova zacat tlacit par milimetrov chyba, kym to
vylezie von. Je vidiet, ze motor naozaj prestane tlacit vlakno do
extruderu, ale zjavne nie je zabrzdeny a trosku sa sam pohne smerom
naspat. Da sa s tym nieco robit?

b.