ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Pátek Květen 6 13:21:03 CEST 2016

To je to zařízení co se tady řešilo před časem? S příkonem v desítkách
W? Můžete prozradit jaké tam máte baterky?

Já řeším napájení zařízení, kde by měl být 1 článek LiFePO4 nebo lion,
bude to mít spotřebu pod 1 mA (předpokládám že cca 0,2 mA). Teď má
samotné zařízení 5 uA a je tam primární lithiová 9V baterie, ale až k
tomu doplním měření a archivaci dat, už to bude muset být nabíjecí. Snad
jediné baterky, co se papírově dají nabíjet v mrazu, jsou A123. Proto mě
zajímalo, co tam máte vy.

Pro zajímavost - původně jsem tam dával alkalické 9V baterky a
předpokládal jsem, že při těch 5 uA baterka vydrží 5 let. Byla za půl
roku vybitá :-( Pracuje to v rozsahu venkovních teplot. Lithiové baterky
tam dávám zatím 2 roky a zatím v pohodě.

Anděl