[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Květen 6 06:17:55 CEST 2016

s tim starim auta, spolehlivosti atd.  jsem na tom podobne a dojizdim denne praha, 70km. zatim rikali, ze "EKO" vyhaneni z mesta nastane, az dodelaj celej okruh a to nebude nikdy :-) .
jezdim passatem r.v.99 nafta/pd a mam neco pres 500kkm(asi vic nejsem prvni majitel, od 180kkm) a az na to, ze mu obcas ublizil autoservis, tak ok.  nikdy se nestalo, ze bych nedojel.
ale je to 4 suplik v podobny kvalite, ruzne znacce,  za 20let a neni to uplne znackou, starim , ale chovanim k autu + dennim provozem.
cena tohodle auta ve slusnym stavu 50-90kkc, bezny servis + spotrebak podle km(40kkm/rocne), 50% ceny auta kazdy 4 roky, proc ne :-).
v praci jezdim novyma autama a pridana hodnota tam pro me az takova neni, vykon, spotreba, pohodli .. atd.
takze zatim zustavam.
to staceni kilometru, je proste na prani zakazniku, tak jsme proste vychovany. skutecny stav auta 90% lidi nezajima  a nenecha si ho overit.
pak jsme jeste  v praci doladili vzorec nakladu na jety auto / servis(i preventivni) po koupi. proste je potreba mit 25% ceny auta bokem na startovni poladeni :-). plati pro
auta nakup za cenu do 20% porizovaci hodnoty puvodni ceny .
tomik.

// Takže trochu rozčarování z nového auta bylo ještě před tím, než se podělalo, ale asi bych si zvyknul. Druhá varianta byla nějaká důkladnější oprava té mé "zabydlené a zvyknuté" V850 (hrubým odhadem 30-40k, ano, asi třetina toho, co teď vyhodím za novější), ale s // některými věcmi nehnu, kdybych se uopravoval - třeba s tím, že má jen Euro 2 a tedy mne příští rok nejspíš vyženou z Prahy, což je pro mne celkem zásadní problém :(