[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 5 21:25:16 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 05.05.2016 od Pavel Kutina:

> V podstatě ano - s tím, že leasingovka, poskytující tento produkt,
> ho chce do 30 dnů vyplatit. Tedy já podám výpověď, oni mi spočítají
> úroky, pokuty a penále, pošlou mi částku a do třiceti dnů ji musím
> uhradit. To, že nemám z čeho (jinak bych to neúvěroval) je věc
> druhá...

Jaké úroky, pokuty a penále? Když odstoupíš od spotřebitelského úvěru
do 14 dnů, tak je to prostě odstoupení od smlouvy. Obě strany si vrací
plnění.

> Kdy a co dostanu od autobazaru bude už následně jen a můj problém.
> Trochu mne ale překvapilo, že leasingovka je ve smlouvách vedená
> jako majitel, já jako provozovatel, jako u klasického leasingu.

Pokud je leasingovka vedená jako majitel, pak je majitel vozidla a ty
tedy odstup od smlouvy o úvěru, nic jim platit nebudeš, oni si nechají
vozidlo a není co řešit.

Jdi za právníkem. Právníci ale nejsou levní. Počítej od 2 tisíc za
hodinu výš. A někdy se s nimi dost blbě domlouvá. Nicméně se ti to
vyplatí. Minimálně to bude zkušenost do budoucna.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz