[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 21:21:48 CEST 2016

Nechci tu dělat nějakou válku vím jak je to těžké koupit auto, když člověk
nemá šanci koupit nové. Mám základní poučku. Dobré kusy se prodávají,

přes známe, vše ostatní je z 98% odpad......

Když jsem sháněl auto sestře, tak jsem dostal zaručené dobré tipy,
nebourané,

skutečný počet km atd. Realita byla 2 škodné události kolem 80tisíc,
tachometr

stočený asi o 120tisíc km... Prostě paráda nakonec jsme koupili auto za

80 tisíc do kterého se muselo 30 tisíc nasypat... Počítal jsem tak s 20
tisíci....

Mám octavii II najeto má 400tisíc. Naprosto neprodejné auto s tímhle počtem,

přitom je v dobrém stavu. Kdyby ji dostali tyhle zmetci tak ji tak o 200
tisíc stočí

a prodají o tak 50tisíc víc než bych za ni dostal já.... A to ji nic není,
horší by bylo

kdyby byla nějak mrtvá a oni by to udělali a prodali tak kupec bude chudák
jako vy.

Zdeněk Aster