USB micro B do panelu?

Čtvrtek Květen 5 21:01:16 CEST 2016

On 4 May 2016 at 8:52, Milan B. wrote:
> set
>
> Prekvapuje ma, ze tu este nezaznelo "Vytisknete si na 3D tiskarne" :)
:-)
(ja jsem o tom malinko sice zauvazoval, ale nenapadlo me jak to udelat, aby ten
konektor couhal a zaroven byl na tistaku a zaroven nebyla dira jako vrata a zaroven
snadno se to vyrabelo i letovalo)

> Je to len taky QAD POC, da sa to aj krajsie  a mensie a lepsie a inak:
> https://static.bastl.sk/rozne/usb_0.jpg
> https://static.bastl.sk/rozne/usb_1.jpg
> https://static.bastl.sk/rozne/usb_2.jpg
> https://static.bastl.sk/rozne/usb_3.jpg
>
> Samozrejme, DPS by malo byt vyleptane a s dierou a priskrutkovane a
> konektor na nom naspajkovany ako sa slusi a patri.
A k tomu by melo byt pivo zdarma, zejo ;-)

Dobrej napad, dik za dalsi tip. Ja jsem se chtel radsi vyhnout tomu pouziti
normalnich konektoru, protoze ty maji ve smeru ven jen velmi malo mista a tak bych
musel resit co s tim tistakem, ktery zaroven funguje jako machanicky support.

Mezitim jsem (dekuji vsem za tipy) objednal takovehle
http://www.aliexpress.com/item/20-pcs-Micro-USB-Type-B-5-Pin-Female-Socket-Connector-
With-Cover/32600024230.html

a takovehle

http://www.aliexpress.com/item/100pcs-Vertical-MICRO-mini-USB-5pin-female-seat-180-de
grees-jack-5P-Direct-plug-in-USB/32648341056.html

a kdyby to nevyslo, aspon budu mit zajimavou munici do praku....

D.O.