[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 5 19:38:48 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 05.05.2016 od Zdeněk Aster:

> Nejsem právník, ale pokud je kupcem leasingovka, tak pochybuji,
> že půjde použít občanský zákoník.......

NOZ se používá už na všechno, obchodní zákoník už není a zákon o
korporacích je už vyloženě o těch společnostech.

Jinak já také nejsem právník, ale tady by se naskýtala trochu jiná
varianta. Vyprdnout se na bazar a odstoupit od smlouvy o
spotřebitelském úvěru (na to se leasing také vztahuje). Jinými slovy,
odstoupit od té smlouvy s leasingovkou v zákonné lhůtě 14 dnů. A ať si
leasingovka to auto nechá :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem