MOSFET P - dotaz

Čtvrtek Květen 5 15:39:55 CEST 2016

Vztažný bod je S, takže zenerku cca 15V mezi S a G. Na procesoru to bude
běhat mezi 0 a 40V, takže tam musíte mít tranzistor.
Jestli tranzistor + ZD+2xR nebo high side driver, záleží na použití.
Pokud to má spínat rychle a napětí při tozepnutí chodí až na nulu, pak
jedině ten driver. Zajistí hrany pod 0,1 us. Jenže pokud to sepne jednou
za čas a nezáleží na rychlosti sepnutí, ten driver si neudělá napájení
pro high side část a fungovat to nebude.  Naopak ty odpory se zenerkou
(nebo i bez ní) poslouží dobře.
Anděl