Re: Budič LED 24V se stmíváním

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Květen 5 12:11:32 CEST 2016

Príklad pre riadenie:
STM - STLUX385A (old school 8-bit)
NXP - LPC814 (ARMy sú "In") alebo podobný s SCT timerom.

-prečo práve tieto? používajú timer nezávislý od jadra. Funguje ako PLD -
naprogramuje sa a potom dá pokoj. Jadro si robí svoje zatial čo timer
generuje (aj riadenú) PWM...

btw. tiež ostalo len pri nápade:
http://www.mikrozone.sk/pluginy/content/content.php?content.122.3

p.j.