SMT pasta

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 5 09:41:36 CEST 2016

Zasadny problem pri tomto sposobe spajkovania je ze dochadza
k pnutiu – nikdy sa neda ohriat cela suciastka naraz. Ja to riesim tak,
ze nasledne suciastku este prehrejem horucim vzduchom.
Pasta ma tiez vyhodu ze suciastka sama “dosadne” na svoje miesto.
A je  jednoduchsie spravne umiestnit suciastku. Aspon pre mna.
Drgnut do nej tak, aby neuletela zase na opacnu stranu to je na niekolko
pokusov ☺. To lanko je tak hrube ze sa k ploskam ani nedostane.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of pn
Sent: Thursday, May 05, 2016 9:26 AM
To: HW-news
Subject: Re: SMT pasta

Zdravim,
>(samozrejme za nejake to vsimne) tak by som bol vdacny. Zvysok viem zapajkovat aj kopytom.

ze Vas to s tou pastou bavi..
Figure 7..
https://www.silabs.com/Support%20Documents/TechnicalDocs/an114.pdf

S timhle http://www.gme.cz/odsavaci-lanko-cuk-2-5-p730-275 a treba s timhle http://www.soldering.cz/eshop/product/lothonig-roztok-kalafuny-7-5g/   se krasne paji pouzdra s rozteci 0.5mm pajeckou s relativne tlustym hrotem.. (ale chce to dobrou lupu..)
P.