Budič LED 24V se stmíváním

jan.pruha na volny.cz jan.pruha na volny.cz
Středa Květen 4 15:38:07 CEST 2016

Zdravím vespolek,

doma mi začínají po cca 10 letech pomalu odcházet úsporky a uvažuju, že bych je nahradil LED.
Chtěl bych se do toho z pedagogických důvodů pustit s potomkem a po letech si zase trochu zabastlit.
Schema, pokusy na nepájivém poli, návrh desky, osazení, oživení, naprogramování......
Výhledově možná i nějakou fotovoltaiku atd.
Ale začít bych chtěl s budičem pro LED.
Hledám nějaké ověřené zapojení, ze kterého bych mohl vyjít. Na netu jsou toho mraky, ale chybí mi právě ta ověřenost :-).

Moje představa je:
Napájení: 24V
Výstup: 300-700 mA. Tedy kvůli stmívání spíš 0-700. S možností nastavení nějaké mezní hodnoty (ochrana LED).
Mělo by to fungovat s jednou LED nebo více LED v sérii až do napájecího napětí (maximum bude asi 7 LED).
Řízení nějakým ATTINY. Nebo jiným mikročipem ,to už si dokážu přiohnout. Obecně jsem v číslicovce mnohem silnější než v analogovce :-).

Byl by nějaký odkaz?

Díky

Honza