USB micro B do panelu?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 3 20:46:11 CEST 2016

Ahoj,

Nechceš si na to udělat "přípravek"?
Prostě na kousek plošňáku přiděláš ten plošňákovej konektor a pak vedle
uděláš dvě dírky 3mm a do nich zaletuješ ty úhlové hlouposti, které drží
cannon db9 konektory na plošňáku
http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1YEM8KVXXXXXqapXXq6xXFXXXE/-font-b-DB9-b-font-D-SUB-Connector-female-Right-Angle-font-b-pcb-b.jpg
pak to normálně zašroubuješ šroubkama a bude to.
Nebo tam dáš ty distančky které jsou součástí toho šroubování a bude to
na pohled správně ufonské.