Pojistka

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 3 09:59:16 CEST 2016

Mně praskla taky, připisuju to prostě stáří. Měřil jsem kdeco a všechny
komponenty se zdají normálně funkční a s očekávanými parametry. Pojistku
daných rozměrů jsem něměl, nahradil jsem ji jedním drátkem z Cu licny.
Bohužel se mi ho nepodařilo prostrčit vnitřkem skleněné trubičky, no
trouba je uzavřená plechová skříň, tak doufám, že případné pyrotechnické
efekty zůstanou uvnitř.

JMN